dijous, 22 de maig del 2008

Jo i la meva feina

Avui torno a estar ocupat.

Però estic aquí.


És una de les coses que no m'agraden de mi mateix: la FACILITAT amb la que perdo la concentració. Em costa estar concentrat en la feina... em distrec amb qualsevol cosa.

Em passa amb moltes coses, quan estudiava, quan veig la tele, quan converso amb la gent...

També és veritat que quan algo m'interessa... estic a tope.


Però a la feina hauria de possar-me més i més. La meva eina de treball em dóna mooooooooooooooooooooltes coses per distreure'm, però haig d'aprendre a gestionar-les correctament.


Així doncs plego (per avui és clar...)

4 comentaris:

Cientificotriste ha dit...

Buff, yo también me distraigo, lo peor es que lo hago queriendo!
Yo me quedo las cuartas y entre las quintas y las sextas me quedo con la que tú no quieras...
Ya me informaréis de precios.
Hostia no he puesto la foto de las wayfarer como las tuyas, que también me hacían...

Bambu ha dit...

Así que eres el culpable de la adicción a las Lays?? No tendrás alguna comisión? jajaj, me parece que va a estar complicado lo de los 5kg con ese enganche... yo por si acaso me mantendré alejada de ellas ;-)

Ona ha dit...

shhht! a treballar!

Lucía ha dit...

Si es que es una tentación ...